úterý 9. října 2007

Na kole do práce

Jedna prima novinka: dneska už jsem konečně vytáhl kolo a nejel do práce autem. To znamená, že auto měli k dispozici Gabka s Lukášem a já jsem se pěkně projel.

Původně jsem zamýšlel jet jen kousek k místnímu vláčku, s tím se svézt blíže k práci, a zbytek dojet. Ráno jsem plán změnil a jel prostě celou cestu. Dohromady to bylo něco přes 18km. Částečně proto, že jsem jel trochu větší oblouk než jsem plánoval. Je to ale skoro celé po asfaltu buď po cestě nebo po stezkách, takže to na silničním kole jde celkem dobře. Pravda, trochu jsem zlenivěl a jel jsem to třičtvrtě hodiny. Holt bude potřeba zase potrénovat. Pro zájemce je tu link na gmap-pedometer s cestou.

No a odpoledne jsem jel zpátky. Nakonec to byla skoro stejná vzdálenost a trvalo to o něco déle. Možná je tam více semaforů a častěji jsem koukal do mapy, jestli jedu dobře. Ráno to byl dlouhý kus po Central Expressway a ten byl jednoduchý. Navíc bylo dneska narozdíl od jiných dní zataženo, skoro to vypadalo, že začne pršet. Dobrých 36km po měsíční pauze.

1 komentář:

Unknown řekl(a)...

Odkaz na mapu mi posloužil k důkladnému prozkoumání celého okolí. Paráda.