úterý 13. listopadu 2007

Driving License

Máme za sebou jeden další krok. Zvládli jsme zkoušky z řízení auta a budeme teď čekat, až nám poštou dorazí naše řidičáky. V tu chvíli asi přesuneme pasy do šuplíku a vytáhneme je teprve až pojedeme na letiště.

Zkouškou jsme zabili celé dopoledne, protože jsem ji nejprve absolvoval já, pak byla pauza než přisla řada na Gabku, no a pak samozřejme jezdila Gabka. Pauza byla delší než by bylo potřeba, ale rychleji za sebou se mi to nepovedlo objednat. A oba najednou jsme ji dělat nemohli, protože máme jen jedno auto. Celkový dojem mám pozitivní. Nikdo nám nědelal žádné naschvály, všichni se chovali korektně a nakonec se nám to povedlo celé napoprvé. Test člověk dělá ve vlastním autě (v našem připadě bylo samozřejmě auto půjčené od Hrochů). To je prima. Komisař si ho před cestou obhlídne, zkontroluje, že svití a že zkoušený umí ovládat základní věci. Svědomitě zkontrolují taky povinnou pojistku a pak se jede. Pokud mě pamět neklame, tak zkouška byla delší a pečlivější než v ČR. Existují letáčky s popisem na co se má člověk připravit, které jsme taky prošli. Díky tomu jsme věděli, že máme koukat přes rameno při přejíždění z pruhu do pruhu, že nemáme dojíždět na křižovatku na neutrál (to mi paní raději zopakovala, i když připustila, že si není jístá proč) a pár dalších věcí. Celá story taky donutila Gabku přečíst nezanedbatelné množství anglického textu a to taky nebylo od věci.

Suma sumárum: máme to hotovo.

Žádné komentáře: