neděle 27. července 2008

Old La Honda

Můj nový objev se jmenuje Old La Honda. Už jsem se rozepisoval, jak se mi líbí Stanford Dish na běhání, a teď jsem našel jednu moc pěknou trasu na kolo. Kolem míním silniční kolo. Vlastně jsem ji nenašel, stačilo jen pozorně číst maily v práci v diskusi o kolech.

Old La Honda je vedlejší cesta, která vede z našeho údolí k hřebeni, po kterém už pak zase vede Skyline, což je pro změnu cesta víceméně po tom hřebeni a ta mě dovede k (nové) La Honda, po níž se krásně sjede 400 výškových metrů zpět do údolí. Ten kopec není v tom místě už moc vysoký. Můj Garmin nahoře ukazuje asi o 100 metrů míň, než když nahoru na Skyline jedu od nás po Moody, a dál na jih je ten kopec taky ještě vyšší. Navíc je to rovnoměrné stoupání, prakticky bez dalšího provozu.

V práci je to oblíbené místo na vyjížďky, protože je to v rozumné vzdálenosti od firmy a navíc to místní používají občas jako referenci, když pořádají společné akce. Western Wheelers má popis jak se ohodnotit na webu. Až budu chtít takhle s někým vyjet, budu vědět, že D bych mohl zvládnout. Dneska jsem ten kopec dal za 26:50. Jako obvykle odpoledne už trochu pofukovalo, sluníčko normálně svítí, všude plno cyklistů a cyklistek. Prostě tvrdím, že tohle je místo cyklistice zaslíbené.

Žádné komentáře: