čtvrtek 17. července 2008

Krakow

Mám připravené poznámky, které jsem chtěl dát na blog, ale protože jsme více nebyli než byli online, tak to ještě chvíli potrvá.

V podstatě jsem se hlavně poflakoval a užíval dovolenou. Nic moc jsem neorganizoval, asi ze strachu, že mě přepadne nostalgie. Chvíli jsem pobyl v Praze, chvíli na Moravě u dědečků a u ségry. Viděli jsme náš byt a zjistili jak nám banka chce navýšit splátky hypotéky. Zkoukli jsme rekonstrukci v Datyni. Nové uspořádání je docela prima, dole je teď normální bydlení. Pravda, ještě je potřeba pár věcí dokončit, ale celkově je pěkné. Tak mi připadá, že za těch pár let, kdy jsme tam bydleli, jsme skoro nic neudělali. Natřeli jsme okna, která jsou už vyměněná. Upravili linku v kuchyni a už tam taky není. Zazdili jeden průchod a udělali jinde dveře a je to zpět. Vestavěné skříně v ložnici je asi to málo, co zbylo. Pokusy vyčistit zahradu, garáž, sklep a půdu měly jen částečný úspěch.

Teď už jsem v Krakowě na letišti a chystám se na let do Kalifornie (přes Varšavu a Chicago). Musím říct, že Krakow se mi líbil. V podstatě celou dobu jsem strávil úplně v centru a to je celkem pěkné. Na můj vkus je zatím trochu nevýrazné a je to škoda, protože historické centrum by si zasloužilo zrenovovat. Trochu jsem si připadal o 10 let zpátky. Něco je opravené, něco ne. Taky by to chtělo se připravit a zjistit, na co se jít podívat a proč. Kostelů spousta (jsme v Polsku a Jan Pavla II. nezvolili papežem náhodou). Místní pivo nic moc, ale dá se najít i Plzeň.

Žádné komentáře: