sobota 5. července 2008

Doma a druhý den

Doma je skutečně doma. Pořád se nám to tu líbí a cítíme se tu doma. Díky Davidovi a Pavlíně je pěkně vymalovaný obývák. Dali jsme si sprchu, spolkli Benadryl a zalehli.

Druhý den ráno jsem došel pro rohlíky a housky, které v Kalifornii nemáme. Nakupování jsem zvládl - ovoce jsem zvážil sám, igelitku jsem si vzal a nákup poskládal, karta byla OK. Cestou jsem se rozpomněl, že je potřeba koukat pod nohy, aby se člověk vyhnul psím hovnům, ale jinak pohoda.

Gabka vyrazila do města plnit náročný program a my se učili a odpočívali. Další potíž: na zdravotní pojišťovnu nedorazil papír o našem americkém zdravotním pojištění a my ho sebou nemáme. Nakonec se vše vyřešilo a papír se našel a bylo možné zařídit místní pojištění. Lukáš si dal k obědu vepřo-knedlo-zelo a zjistil, že mu to zelí nechutná (maminka dělá lepší). Mě z oběda nejvíc chutnala Plzeň - tady točená z tanku je mnohem lepší než ta americká lahváčová.

Večer jsme pojedli šišky s mákem, které na nás v mrazáku čekaly od odjezdu. To byla pro Lukina radost, protože mák je pro američany rarita a tak taková jídla teď nemíváme. V obchodě je mák docela drahý a asi si všichni myslí, že se ta rostlina pěstuje jen kvůli opiu. Nic na tom nemění, že California poppy (kalifornský mák), která roste volně všude možně, je jedním ze symbolů Kalifornie.

Žádné komentáře: