středa 11. června 2008

Praha podle Levi's

Dneska ráno při snídani se mluvilo taky o Praze. Liz vytáhla historku, že Prahu si pamatuje z nějaké dávné reklamy na Levi's. Tahle firma prý kdysi natočila spot, podle kterého je Praha v takové zemi, kde se pořádné rifle dají vyměnit i za auto. To bylo docela legrační, takže jsme to vyhledali na YouTube a skutečně. Praha je pěkně černobílá a auto je jen trabant. I tak to stojí za kouknutí.



Věřím, že místním to musí připadat ujeté. Rifle Levi's se tu prodávají zruba od $50-$60 dolarů a někdy i levněji. Na druhou stranu musím říct, že jsem si tu nedokázal vybrat. Velikosti napsané na štítku mi připadaly jako informativní čísílka a vůbec se na ně narozdíl od Česka nedalo spoléhat. A tak mi po chvílí došla trpělivost a vykašlal jsem se na to. Přesto je to jeden z příkladů, jak je v Evropě draho. Pořád nemůžu pochopit důvod, proč jsou spousty věcí v USA o tolik levnější (auta, kola, elektronika, boty, oblečení).

Chtěl jsem napsat jen o tom klipu a takhle se mi zvtrlo. Co se dá dělat? Snad budu příště pozitivnější.

Žádné komentáře: