neděle 27. ledna 2008

Stýskání

Dneska to jsou 4 měsíce od našeho příletu a pořád nás to tu baví a je co dělat a objevovat a tak. Ale stějně na nás občas přijdou chvilky, kdy nám něco chybí.

Takže jsme onehdá koukali na smutného Lukáška, který si vzpomněl na to, že každé své narozineny slavil s dědou. Až letos to bylo poprvé jinak a jemu to bylo líto, protože tu děda nebyl. A tak, i když narozeniny byly prima, už se těšíme, až zase všechny uvidíme. Kromě jiného to znamená, že budeme muset sehnat a přeložit letenky a naplánovat cestu.

A jsou i jiné věci, po kterých se nám stýská. Mně konkrétně se třeba stýskalo po dobrém čaji. I když v práci je ledacos, tak čaje je jen velmi omezený výběr. Holt, něteré věci, jako třeba čajové sezení, jsme si v Praze zařídili dobře. Koukal jsem občas v obchodech (když už jsem byl zavlečen do krámu), jenže jsem nic neviděl. Dneska jsem si konečně dal pořádnou práci a hledal Pai Mu Tan. V Ranch 99, kde nakupuje spousta asiatů, přece takový čaj musí mít! Koukal jsem po regálech velmi pozorně, až mi nakonec docvaklo, že Bai Mudan je to správné jméno, které tu používají. Dodatečná kontrola na webu už byla jen formalita, protože už bylo uvařeno a vše vonělo a chutnalo jak má. Tím pádem jsme konvičku přece jen nevezli zbytečně.

Na fotce je Lukáš, který zrovna lezl něco opravdu jednoduchého. Není vidět, že ho jistím já. Teď už na to totiž mám v Planet Granit "bumážku" a když nás Hroši vytáhnou, tak nejsme uplně jen na obtíž (Gabka taky není navíc, protože hlídá děti). Lukina to baví a já to beru jako takovou prima aktivitu, třeba místo plavání, které mi taky chybí.

1 komentář:

Jana řekl(a)...

ahoj gabko, radime a luky!

gabko, diky za vzkazik ;-)
mate super blog, uz se tesim, az si poctu

xxx j.