pátek 11. ledna 2008

Defekt

Už jsem si myslel, že se mi defekty vyhybají. Není to pravda. Tuhle mě jeden potkal cestou z práce. Rána jako když bouchne galuska a zadní kolo bylo prázdné. No tak zastavím a koukám, co se děje. Upřímně řečeno, stačilo zevrubné ohledání, abych zjistil, že jsem velice zanedbal kontrolu, v jakém stavu se to moje kolo vlastně nachází. Jak je vidět, plášť je totálně sjetý a na některých místech i prodřený. Zkrátka jsem si o to koledoval dost dlouho a byla to je otázka času. Vlastně se divím, že to nepřišlo dřív.

Ani jsem nezkoušel měnit duši. To bych si jen koledoval o další díru (ta co bouchla má díru tvaru kříže asi 3x3mm). Teď už je na zadním kole Continental Ultra Sport 23 namísto předchozí Vitoria Roma 19, který jsem promptně zakoupil v nedalekém cykloshopu. Pro jistotu jsem tam nechal o něco víc peněz a přibral ještě sedlo. Pravděpodobně jsme si zase aspoň část téhle útraty mohli ušetřit, protože si myslím, že jeden nový plášť zústal čekat připravený v garáži na Barrandově.

Žádné komentáře: