sobota 20. září 2008

Tančíme s hvězdami

Už zase jsem o rok starší. Ale oslavit narozeniny je fajn, zvlášť když člověk dostane hezký dárek. Většinou alespoň malinko tuším, čím mi Radim udělá radost, ale letos to bylo opravdu překvapení. Kluci mi blahopřáli a dostala jsem první velkou krabici - a v ní hrnec :-). Jenže tohle není ledajaký hrnec, ale CrockPot, tzv. pomalý hrnec. (víc info tady), "Šťastné ženy" v něm hojně vaří a všechny si ho moc pochvalují, jednak je v něm vaření jednoduché (všechno se nahází naráz do hrnce a nechá se pěkně pomalu 5-8 hodin dusit) a druhak je v tom jídlo opravdu výborné, protože při tom pomalém vaření se všechny chutě krásně promíchají a tak nějak zvýrazní (už v něm vařím potřetí a je to fakt "yummy" = mňamózní).

Ale tím nebyl všem překvapením konec. Prý pro mě mají ještě jeden dárek a předali mi druhou krabici, na které bylo napsáno Dancing with Stars (Tančení s hvězdami). Je to hra na Playstation 2, kdy se k televizi (playstationu 2) pripojí tzv. taneční koberec (spíš podložka s šipkama) a po něm se potom podle hudby a šipek na obrazovce "tancuje" (rozuměj hopsá). Podobnou hru už jsme si vyzkoušeli u Myškovců, kteří mají na Wii pop music. Tehdy mi připadalo, že kluky to zas tak nenadchlo, ani Radim ani Lukáš mi nikdy nepřišli, že by měli k tančení zvlášť blízký vztah. Ale Dancing with Stars je podle podobné soutěže na BBC (v česku je podobný pořad StarDance... když hvězdy tančí) a tančí se klasické tance, jako tango, mamba, džajv nebo Foxtrot (Radim si se mnou vždycky raději zatančil valčík než disko). A tak už tady týden dusáme nad hlavou sousedům pod náma a snažíme se trefit do rytmu klasických tanců. Se zvládnutými kousky se zvyšuje obtížnost těch následujících, ale taky naše soutěživost.

Už se těšíme, jak si s tančením poradí tanečníci Věrka s dědečkem.

Žádné komentáře: