pátek 5. září 2008

Autem nebo na kole

Dneska jsme měli příležitost vyzkoušet, jestli je rychlejší jezdit na kole nebo autem. Gabka jezdí do školy autem a já do práce na kole. První dvě třetiny cesty máme skoro stejné. Já jenom projíždím jednu obytnou čtvrt, zatímco Gabka jezdí po El Camino Real, která pro cyklisty vůbec není. Čtyři pruhy, pořád spousta aut, spousta světel a žádný pruh pro cyklisty.

Po pravdě jsem měl trochu štěstí, ale když jsme se rozdělovali, tak jsem byl kousek napřed. To jsem zrovna zase objel ve svém pruhu kolonu aut čekajících na semaforech a mezi nimi i naše Subaru. Takže bych řekl, že je to skoro nerozhodně. Samozřejmě, že mě po příjezdu vždycky čeká sprcha, takže celkově to stojí trochu víc času. I tak je příjemné vědět, že si člověk nepohorší, a ještě z toho má dobrý pocit, že úplně nezlenivěl.

Žádné komentáře: