pátek 21. března 2008

Nové kolo!

Skvělá novinka. Po dlouhém váhání a odkladech jsem se konečně odhodlal a pořídil jsem novou silničku. Ta, na které jsem jezdil doteď, má rám z Cr-Mo oceli koupený, když jsem studoval na Matfyzu (asi tak 1994), komponenty jsou převážně Shimano 105 z Davidova kola. Sedmikolečko vzadu je už pomalu muzeální kus a byl problém ho vyměnit. Řadící páčky na dolní rámové trubce se vídí taky jen zřídka. Prostě byl čas na změnu.

Nové kolo je Fuji Roubaix Pro s hliníkovým rámem dolpněným o karbonovou vidlici a zadní stavbu. Zkoušel jsem i karbonový rám na kole, které bylo jen o málo drahší (taky díky spoustě levnějších komponent), ale nebylo to úplně ono. Taky jsem testoval Jamis Ventura s hliníkem 7005, ale celkově mi neseděla geometrie (příliš vysoko řídítka a dlouhý představec) a tak jsem nakonec vzal tohle. Jednoduše je to zkrátka peklo jít tady nakupovat kolo a mít "něco přes $1000". Je jich příliš moc a taky je spousta lákadel. Taky může člověk přihazovat a chtít lepší věci. A spousta lidí to tu taky dělá a podle toho to na ulici vypadá.

K novému kolu taky nové boty a pedály. Už se těším, jak zítra vyrazím.

Žádné komentáře: