středa 11. února 2009

Jsem nemehlo

Nastal čas doplnit inkoust do tiskárny. Minule se toho ujala Věrka a celá operace proběhla bez potíží. Tentokrát tu žádný dobrovolník nebyl a tak jsem se do toho musel pustit sám.

Jenomže jsem to zpackal a inkoust jsem rozlil. Pochopitelně černou náplň, které je nejvíc. V mžiku toho byl plný stůl, steklo mi to na kalhoty, na židli, rozprsklo se to na koberec. Prostě pěkné nadělení. Takže jsem uklízel a zachraňoval co se dalo a snažil to nadělení neroznést dál do kuchyně, na další části oděvu apod. To jsem zvědav, co uslyšíme, až se odsud budeme jednou stěhovat. Koberec sice nebyl nic moc už předtím, ale teď je to dílo. Je takový kropenatý. S barevnými lahvičkami jsme si dával mnohem větší pozor. Příště se z toho zkusím vyvlíknout nebo to snad půjdu dělat před barák. Holt je to hardwarový problém a vůbec jsem se neměl snažit to řešit.

Žádné komentáře: