sobota 7. února 2009

Geocaching

Objevili jsme novou zábavu - geocaching. V podstatě je to povedená lest, díky které je s námi Lukáš ochotný jít na procházku. Před cestou najdeme na internetu a nahrajeme do GPS-ky souřadnice a ty pak po cestě hledáme. Když máme štěstí najdeme malou krabičku nebo ještě menší geocache. Pak se můžeme podepsat, máme radost, že jsme našli, a jdeme (hledat) dál.

V našem okolí jich mapa ukazuje spoustu. Ty, co jsou přímo v civilizaci, jsou obvykle menší, aby je nenašli ti, co je nehledají. Jindy jsou k vidění i větší, ve kterých pak jsou i drobnosti na výměnu. Nebo se dojde někam, kde je potřeba vyřešit nějakou hádanku, a teprve ta nás zavede k cíli. Lukáše ale stejně nejvíc baví hrát si s hodinkami a najít místo a potom dohledávat. Na začátku to bylo težké, protože jsme nevěděli, co přesně hledat. Teď už trochu tušíme. Snad se teda bude dařit čím dál líp.

3 komentáře:

Unknown řekl(a)...

Trošku vám závidím. Podívám se na kalendář, na fotku a uvědomím si rozdíl v počasí.S radosti bych se k vám připojil a pomohl v pátrání.Přeji hodně úspěchů v objevování dalších "pokladů".

Radim řekl(a)...

Připojit se můžeš i doma. Koupit GPS není problém a kešek máš v okolí dostatek. Jsem ochoten uzavřít sázku, kdo jich bude mít víc, ty nebo Lukáš.

Slávek řekl(a)...

Ahoj, nejakou dobu jsem ted nesledoval vas blog (pote co jsem vymenil notebook a nezazalohoval si rss kanaly). Znovu jsem si vas ale ted nasel a pridal a koukam co se mezitim udalo. A zrovna tohle mne zaujalo :-) Jakej mate nick na geocaching.com? pridam si vas mezi pratele, ja mam "slaveck". Tak se mejte krasne, zdravime vsechny!