čtvrtek 8. října 2009

Car show v Los Altos

Ford T - dědeček automobil. V Česku ho člověk moc neuvidí a i proto se mi líbil ze všech aut, které bylo o víkendu v Los Altos k vidění nejvíc. Tohle auto změnilo historii a tenhle kousek vypadal moc hezky.

Jinak mi bylo na přehlídce spíše smutno, protože zatímco loni jsme tu byli všichni tři a ještě dědeček s Věrkou, letos jsem byl sám. Během týdne to tak nevadí a abych se zabavil chodít lézt. O víkendu to bývá horší, taky proto, že jsem hrozně líný něco podniknout.

2 komentáře:

Bára a Tom Mikovi řekl(a)...

Ráďo, neklesej na mysli, už to snad nebude dlouho trvat a budeš taky doma.
Tak mě napadá, zkus si to ještě užít, protože jakmile budeš doma, bude tě štvát, že už tam nejsi.. znám to :-)

Unknown řekl(a)...

Můj komentář z 26.6. 09 již není aktuální. "Náš dům" v 3D už se tam dá vyhledat.