neděle 19. dubna 2009

SFMOMA

Mám rád San Francisco. Není to město, kde bych chtěl bydlet natrvalo. Je to město, kam se rád čas od času podívám. Připadá mi jedinečné a docela rozmanité. Je tam pár míst, kam se rád vracím a určitě taky spousta dalších míst, které jsou taky prima a kde jsem ještě nebyl. San Jose je proti němu jenom přerostlá vesnice, ve které mě zatím nic neupoutalo (Los Altos, kde bydlíme, se víc podobá San Jose než San Franciscu).

A protože jsem teď doma sám, jel jsem do city podívat se do SF MOMA - Museum of Modern Art. On je ten barák hezký sám o sobě, ale vevnitř je to lepší. Od mé předchozí návštěvy se expozice docela proměnily a tak bylo zase na co koukat. Pěkná byla expozice Patterns of speculation od H. Mayera. Zajímavá architektura. Mj. tam měl vlastní návrh nové pražské knihovny. Nevyhrál ovšem. Potom, co jsem to prošel, jsem si udělal procházku po Yerba Buena parku, došel na Union Square a dal si sushi k pozdnímu obědu. Oklikou pře Chinatown jsem se vrátil k autu a jel domů. Do parku, na pláž nebo další atrakce zase příště.

Posted by Picasa

Žádné komentáře: