středa 14. ledna 2009

I v lednu na kolo

Jeden trochu jízlivý příspěvek.

O Vánocích jsem se flákal a nesportoval. Byli jsme holt na výletě. Potom jsem se flákal dál, protože jsem si z výletu dovezl rýmu. A když se mě nechtěla pustit, tak zavolal Tony, že opravil Hondu (trucovala a náhodně odmítala startovat). Tož jsem dál jezdil autem a testoval, jestli už opravdu funguje.

Jenže dneska bylo ráno zase na teploměru 10 stupňů (stále měříme v Celsiích, 10F bylo v posledních dnech v Česku) a předpověd byla kolem 20 přes den. Tohle klima je prostě paráda. A tak jsem to kolo vytáhl a hurá do práce. Před cestou jsem ale vynuloval počítač ať se zase kilometry počítají od nuly (i tady mám stále km, ačkoliv v autě jsme si zvykli na míle). Loni jsem nakonec najezdil jen asi 2600km, uvidíme jak to bude letos.

Žádné komentáře: